Bestämmt mig :-D


Hej Gott folk!

Nu har jag tänkt, Funderar & bestämmt mig för att jag INTE skall sätta lösen på bloggen iallafall...
Tänkte efter å så kom jag fram till följande: VARFÖR?

Varför ska jag bry mig om vad dom tycker & tänker?
Dom umgås inte med mig endå, Skiter fullständigt i vad jag gör & så vidare...Hör aldrig av sig eller nått....
Men dom vill gärna bestämma vad vi skall göra, köpa mm....HAHA Jo men det är för att jag är SÅÅÅÅ UNG, Jag har ingen livserfarenhet & ingenting så dom måste ju bara hjälpa mig genom att säga vad jag skall göra,
Sedan att dom precis samma sak själva....Jo jösses säger jag bara!

Så GOOO MIN BLOGG...Här ska bloggas som aldrig mera *HAHA*

Så vad har hänt i veckan då?
Vi har vart på ÖF, träffas kompisar å tja så vidare....Känns lite pase att sitta & skriva allt som hänt i veckan...Lite inte intressant efter så här många dagar ;-)

EN sak som ÄR ROLIGT är att Simon håller på att få sina tänder...Två stycken där nere är NÄSTAN framme..:Så nu har lilleman haft feber i två dagar men inget han har "ont" av....*Skönt*
Å så har han börjat med smakisar å grejer, Gröt till frukost & lunch...Potatis med olika tillbehör har vi gått igenom *Smaskens* Fast det är inte jätte gott *HAHA*

Nu sitter jag i Vedumlander & sitter barnvakt åt Hampus...Kristoffer kommer nog någon ggn under dagen...Vi får väll se vad som händer...
Ikväll är tanken att Jag & Christer skall gå ut...
men nu ringde dom från jobbet & undrade om jag kunde jobba...Dock var det mellan 11-21:30 å jag e ju barnvakt till 15:30 så vi får se hru det slutar!

Vad gör man i VEDUMLANDET DÅ?
Vart går man? HAHA Fast det blir nog att vi är hemma & leker hela dagen för jag vill nog inte gå någonstanns med två busar & en bebis *Hihi*

Måste ta barna....Bloggar mera sedan!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0