Aldrig mer...!



För er som inte vet vad som hänt så säger jag bara: Tack ändå ;-)

Var iallafall på möte idag å jag kan säga ALDRIG mera...Tacka vettja duchdraperiet...Det e lättare att prata med!
Jag ebhöevr ingen kärring som ska hjälpa mig....

Vet att jag klarar det ändå...Har ju min familj att prata med, Å JA JAG KLARAR MIG MED DOM!
TANT...Säger jag bara!

Jaja...Nu till någit skojigt!

Det e sol & svin varmt idag!
Har vart med Farfar idag å fick honom att erkänna att han trivs ganska bra å inte enns vill åka därifrån...Synd bara att han måste åka hem nästa vecka :-(
Men jag ska bråka som i i H*vete.....Vänta ni bara :-D

Imorgon skall jag på anställningsintervjue igentligen, Men så ringa dom å frågade om jag kunde jobba å det måste ju gå före så ska ringa å sjuta på det till Onsdag...E fortfarande lite kluven till om jag vill ha det pga av arbetstiderna mm...Men vi får se!

Håll tummarna att jag får det även om jag inte vill ha det *Hihi*

Nu ska vi hämta Liam hos dagmamman & sedan skall jag köra Christer till Doktorn...

Åter kommer ikväll!

Pusss

Kommentarer
Postat av: maria

vart har du sökt jobb?

2008-04-21 @ 18:17:29
URL: http://BabyYouCanCallMeSven.blogg.se
Postat av: Camilla

Fin blogg =)

2008-04-21 @ 22:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0