3 Dagar sedan...



Tack för alla härliga kommentarer!
Nir är bäst...

Jag bröjar se det "ljusa" i det hela som har hänt...
Börjat inse att det nog inte var så tokigt iallafall....Å att det antagligen kommer sluta bra på ett eller annat sätt....

Jag tror & hoppas att det kommer att resultera i något bra....Fast jag vet att det kommer att ta VÄLDIGT lång tid...
Är så glad att jag det sista träffat så mkt nya underbara vänner...Vet verkligen vilka som finns där  å VÅTT & TORRT....ÄLSKAR ER!

Nu ska jag gå ut till min familj & kramas *Hihi* Skall strax åka å jobba å då kommer Svärmor hit å håller familjen sällskap ikväll....!

Hörs seanre allihopa!

Kommentarer
Postat av: maria

Här är jag. Vad har hänt? :/
kraaam

2008-04-08 @ 19:56:18
URL: http://BabyYouCanCallMeSven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0