Trött...



Det är vad jag är det....Trött.....
Men vad hjälper det *Hihi* Så tänker man att "Idag när Liam är hos dagmamman så ska jag sova" HAHA...Visst för så fort man kommit hem så finns det miljoner saker man vill göra istället...
Tycker det e så skönt at städa av å greja när han inte e hemma så jag kan lägga tiden på honom när han e hemma....

Idag skall vi köra upp den nya bilen till verkstaden :-) Snart så kan vi tuta å köra!!
Har kanske hittat en till bil så att vi har två....Saaben ska vi iallafall skita i....Ställer av den idag å så säljer vi den eller nått....Får väll se hur det blir med detta!!

Inatt var väldigt nära att jag åkte inn...Gick med förvärkar hela dagen igår å på kvällen var det nästan outhärdligt...
Känndes som jag skulle pissa på mig eller nått å som att jag hade värsta mensvärken....
Men imorses när jag vaknade (Efter att ha kunnat somna) så var det helt ok igen...Konstigt att det e så här...
Men nu är det ju iallafall lungt om den kommer :-)

Nu ska jag passa på å städa å flytta om lite o garderoberna här....

Idag beställde jag en NY skiva utav Olle gossen :-) NI E BÄST!

Ha det så bra nu....
Hörs säkert om en stund igen ;-)

Puzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

Ja men kom med bäbisen vettja, det blir kul!
Så får du mer uppmärksamhet också.. hahah HJALLE??!! SKOJAR DU ELLER? han är ju stöööörd! eller vem tänker du på nu ?
Men et är ju så alla snälal bram änniskor är ju klart att de får jobb före alla dumma :) haha

2007-10-31 @ 11:00:39
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

JA hjlmar ja!! han har slutat och han är underbar

2007-10-31 @ 16:43:49
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

Tant augustasi the shiit :) hahha eller inte... jösses
brukar du hänga där nu med eller? du är galen..
jag köper inte julklappar fören idecember, mysigare och gå åhandla sånt när det är juligt ute och så :)

2007-10-31 @ 21:50:18
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

hahah jag går aldrig in dit längre hahaha lite rädd för dom, helt galna ju :P hahahah När var det nu igen när bäbisen skulle komma? Sen ska du börja handboll igen hööhö :D
Såg ni ljus i alingsås nån gång eller?? pööss

2007-11-01 @ 09:53:56
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0