Titta vad jag kan!!



Nu efter mkt tjat så har jag skaffat mig en blogg...
Mest för skoj skull å för att alal tjatar *Hihi*

Christer sitter här å gapskrattar åt mig för han tycker det e så töntigt ;-)
"Skriva om sitt liv för att någon ska tycka synd om en" "Finns det inget roligare" *HAHA....
Han kanske inser detta snart .-)

Nå väl...Får väll se vart detta slutar då!
Vet ju knappt hur det funkar men min goda vänn Sandra   http://bestick.blogg.se/  Hjälper mig så gärna ;-)

Jaha...Vad ska man skriva då?
Liam är hos sin Dagmamma Eva idag...
Christer ska på massage om en stund å jag ska på extra besök hos Barnmorskan för Christer & Mamma tycker att jag svullnat så mkt...
Frågade min barnmorska om hon inte kunde undersöka Christer lite oxå ...Men hon bara skrattade *HAHA*

Idag kom Pappa hem från lasarettet *Gott*
Får hoppas att det e bra nu så han slipper ligga där bland alla snygga töser *HAHA*

Så det får räcka för nu :-)
Men jag uppdaterar ikväll så får vi se hur detta slutar...

Puss på er alla!!

Kommentarer
Postat av: sandra

hej å välkommen in i bloggeli bloggen *hihi* det är jätte kul när man kommer in i det å sen har man sina svackor men hoppas nu att du skriver ordentligt å flitigt.. älskar dig å guppy guppy.. Pöss din stora yster...

2007-10-24 @ 21:29:23
URL: http://www.smks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0