SkrattRetande Tisdag!!



Tjohooo...Så var det Tisdag igen!!

I Lördags kom ju min syster son Kristoffer hit å lekte med Liam & stannade till Söndag...
Dom har roligt ihop men *Phuu* Känns att man e gravid å inte van vid att ha två villdingar...

Liam har inte riktigt ställt om sig efter klcokan heller å han vaknar 06,00 varje morgon nu :-(

I Söndags åkte vi å köpte en "ny" bil vilket var ett MÅSTE....
Åkte å beiktigade den i Måndags å J*vlar va sur man kan bli...Hela balken e sönder rostad under så det va nästan kör förbud *H*VETE*
Men dom var snälla så vi får köra den en Månad...Så på Onsdag ska vi lämna inn den på verkstaden...
Men i övrigt var den helt rost fri å allt så vi har gjort ett RIKTIGT klipp igentligen!!
Å verkstaden e super snälla så vi fick erbetet nästan gratis :-)

Idag har jag en hemma dag å har suttit med alla våra räkningar & avbetalningar mm...
Så man får upp lite struktur...
Lättare nu när Christer får lön....Innan har det ju knappt täckt hyran på hans lön :-/ Men nu så :-)
Tråkigt å jobbigt när man väl sitter med det men nu när man pratat med alla å gjort "upp" så känns det jäkligt mkt bättre iallafall..... :-)

Liam MIN SON är UNDERBARAST i Världen bara så att ni vet det :-)
OJOJ Vad han pratar nu!!
Å berättar om allt....Riktigt duktiog e han :-)

Idag jobbar Christer....
Jag & Liam kanske skall ta bussen till stan & gå å titta på Ljusen med min Mamma & Syster dotter Cecilia...
Får se hur vi gör....Mamma kände sig lite sjuk oxå...!
Imorses vaknade Liam 05,30 å var SKIT pigg å ville leka pirater *MINDRE SKOJ*
Men jag gick faktist upp å var riktigt duktig ;-)....

Idag å inatt har jag haft värkar men det avtog på förmiddagen :-(
Trodde nästan att det kanske kunde hänt nått ett tag...men ack vad jag bedrog mig...
Idag har jag köpt två Julklappar till....

Å Liam e nästan klar...Vi skall köpa två grejer till som vi vet å sedan brukar alltid Christer köpa nått som han valt ut...
Har inte så många klappar kvar nu *GOTT*
Skönt å vara klar med det när bebisen kommer sedan!!

Nu ska jag plcoka å feja lite men skriver igen om en stund...Ska ju som sagt gå hemma hela dagen å göra NADA!!

Puss Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

Jösses, har du redan köpt alla julklappar??? Åå nu fick jag ångest shiiit!! uhuh
Jobbet är piss här. usch va jag hatar det!! jo det är ju produktion hela tiden här. så jävla arg jag ääääär!! Grr men jag ska fan intej obab då minsann, e får lösa det bäst dom vill :P
Patrik din bror menar du?!!
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ jag vill med ju!! VI åker med Ellinor ;) Det kan ju du behöva när du fött bäbis och grejer ju hehe.. Hmm att de inte fråga tob, måste höra med han :)
Hur är allt annars å?? kram kram

2007-10-30 @ 13:10:17
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

Men va sjutton, har du gått runt i 9 månader med en bäbis i magen tycker jag faktiskt han kan ta barnen i en vecka?! ELLER hur ! ;) hehe men ksa vi de? vore jäkla ball höhö.
Jomen nu är vi så tajta på jobbet så jag tycker det är jäkla taskigt att låta en av oss jobba bara,, orätvist liksom. förut såklart att man fick ta det när jävla jenny var där. usch vad jag HAAAATAR henen.jag hatar hela arla :P
Men vara 5 månaderkvar, så får la stå ut :)
men hörrö, vart bor du nu igentligen?? pööss

2007-10-30 @ 15:17:53
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

hahah ahvesst jag som är SÅÅÅÅ rik.. Not :)
Men attans det går kanske inte endå, Krister har ju mjölkbröst så hankan mata ungen ju :P
NÄ aldrig att jag jobbar en röd dag alltså! NEVER EVER! typ 100 spänn eller nått får man. NOT VÄRT! Du får gärna komam och jobba. Vi harju julbordnsart också då behöver vi ju folk. Men när kommer ungen då? :S

2007-10-30 @ 15:27:51
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

Hmm JUlbordet är den 11/12 så det kanske blir lite väl tidigt efter du fått bäbisen? Men visst kom och hälsa på för sjutton, vore jättekul :D så kan du träffa de gamla stofilerna som är kvar där också. jorå Gert är kvar klas, kent och allagoingar.. JOhnny är där ibland nu fötiden vissa dagar också! Hjalmar har ju dock slutat :(
lir mindre och mindre folk hela tidenn nu.. astråååkigt! Vi jobbar 6-2 nu =) kom när du vill.. men ring föst är nog bäst!

2007-10-30 @ 16:00:38
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

Ja Johnny kommer alltid och äter =) han är go han! JAg tror att han är tillbaka nu fakitskt..
hmm.. Jobbar gör han iaf! han var på tetrapack innan.de kanske inte behöver hanlängre eller så bara han är på arla och hjälper till när dom behöver.. eller nått ingen naing.. Jomen fan kom på julbordet.. massa gött käk också vettu ;) höhö Jag brukar ta dit folk att käka haha
vadå menar du jobbar aldrig själva? :S ÖÖÖÖ nää det gör vi ju inte.. ? Hahah kom du när du vill, vi har inte så mycket att göra så sitter mest vid datorn (som dukanske märker) hahahaha

2007-10-30 @ 16:14:56
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

HAHHA OOHH julmat är ju fööööööööööör gott!! Ihhh pepparkakor ochskinka, muuums! Haha tror du bäbisen kan sova där bland alla tjötkvarnar? höhö du får geden lite sömnmedel först då ;) ÖÖ tja du kan väl komma när du vill.. vi har juminst attgöra mellan10 och 12 iaf :)

2007-10-30 @ 20:09:56
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

Ja absolut gör det=) mitt mobnummer är: 0704068597 annars om,du inte har jobbnummret (kan inte det haha) annars får du gärna ringa endå så kan vi ta en fika eller nått och snackalite minnen ;)

Jag köpte mitt band på Lindex, men det finns tydligen överallt.. fråga runt lite ;)

2007-10-30 @ 21:14:40
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0