Sängen!!




Så här blev det:


Vi åt världens godaste potatisgratäng & bog....
Å sedan kom Mamma & Pappa hit en snabbis & lämnade bilen *TACK*

Efter lite plock å grejer så kom även Christers bror med familj hit och fika lite...Alltid lika trevligt...Blav Kaffe, Godis, Äppelpaj med vaniljsås & Chips :-)
Liam tycker alltid det är lika kul när dom kommer hit :-)
Tycker det e kul att vi har fått så bra kontant för annars umgås vi bara med min "sida" av släkten...
Kul att umgås med hans sida lite oxå tycker jag iallafall!!

Så skönt att ha dom så nära för dom ställer alltid upp....:-)

Nu är Christer & Mikael i Vårgårda och hämtar deras stora tjej å jag skall bärja lägga Liam...
Han sov ganska sen middag så han e förhållande vis pigg...

Har en tvätt att hänga upp oxå å så borde jag sätta mig med mina räkningar men har inte alls någon lust....*Uchaaa*
Får bli en duch å en film å så får jag ta räkningarna imorgon innan simhallen....
Skall bli skoj faktist att komma ut på lite "äventyr" med Liam...Skall försöka få med mig kameran...
Skulle verkligen behöva en ny...
Men nu har vi iallafall bestämmt att vi hoppar julklappar till mig & Christer i år så köper vi en platt-Tv ihop istället nått som båda två vill ha....
Så denna eller nästa löning får det bli Tv-Bänken vi kollat ut på Ikea :-)

Nu ska jag ta "lill"-grabben här å få honom i sängen!!

Hörs med största sannolikhet imorgon för då skall jag & Liam ha en slappar kväll!!

Puss Puss på er!!



Kommentarer
Postat av: laaaarsson

hehe va roligt du skriver =) jadu det är en branding jaghar på armen... man bränner in den såatt det blir ärr.. coolt va? ^^ hehe.. jasså så du är släkt med Palmarna? cooolt. hehe. VArt bor du nu då igentlgien? PÅ landet ?

2007-10-26 @ 21:45:19
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0