Lördag!!



Så nu till lite mer allvar *HAHA*

Nu har vi ätit frukost här & Christer & Liam spelar Lotto & tittar på Karlsson på taket ;-)

Vi skall ju som sagt åka å bada om en stund jag & Liam å sedan får vi se vad som händer...Hade vart skönt med bara en slappar kväll men så blir det väll int e ;-)
Finns altid någon&några man skall träffa innan.....

Skall bort till Malin med en Ljuskatalog som hon skall kika i iallafall...
Har ju som sagt Ljusparty imorgon....

Nu skall vi inn till stan & hämta min Kusin Dotter som skall med oss & bada iallafall...
Så får vi se vad som händer under dagen.....

Hör väll av mig fler ggr idag :-)

Kram alla VUXNA människor *HAHA* Vad vi garvar här nu!!

Kommentarer
Postat av: l,aaaarsson

hahah ja visst har han blitt stor =) myyycket längre än mig nu hahaha.. nörden.. Evelina åkte äntligen ut igår ! mahhaha hon är kaaass. togmellan hon och mamamadainnan mattias. weeiii hade ås kul i badet=) pusspsuss

2007-10-27 @ 10:19:20
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0