Lördag kväll....



Sinhallen gick kanon...
Mikaela (Min kusin dotter) följde med & badade med Liam å vi var väll där ca, 2 timmar...
Liam hann knappt sätta sig i bilen igen förenns han somnade *Dödstrött*

Det var iallafall VÄLDIGT lyckat.....
Liam blev dessutom bjuden på barnkalas på Torsdag *Skoj*

Efter badet körde vi hem Mikaela & hämtade/lämnade Christer på jobbet...

Så tog jag & Liam bilen till Vedum & hälsade på "mokker" och alla barna å fick lite middag där....
Så skönt att för en gång skull slippa laga maten själv....
När vi sedan åkte hem fick vi med oss Kristoffer hem....Dom leker ganska bra ihop *IBLAND HAHA*
Han skall stanna tills imorgon då dom kommer på Ljuspartyt & tar med honom hem då...

För på Måndag skall jag till barnmorskan å det tar ca. 2 timmar så Liam är förlängd hos dagmamman den dagen...
Nu måste vi verkligen fixa detta med bilen....
Får se om vi kan hitta en ny billig eller nått......Piss detta här.
En ny bil måste vi ju i vilket fall som helst prioritera.....Men nästa Månad & December lönen borde kunna täcka det mesta......Får hoppas på det bästa....!!

Nu skall jag greja lite & fortsätta tvätta...Tvätt e verkligen nått dom ALDRIG försvinner :-(
Sedan skall vi hämta Christer på jobbet när han slutar...
Fpr bli lite pannkakor till kvällsmat ikväll iallafall om barna inte blir för trötta å vill ha "snabb" kvällsmat...
Får se vart detta slutar!!

Höres kanske ikväll....
Fick låna kamera av Mamma så jag har tagit lite kort från badet men hon har skivan så jag får lägga inn det imorgon!!

Hörs sedan!!
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

Hahah jajejmen nu färgar jag håret ) kolla blogg, bilden) hahahaha ja jävlar tänk när vi färga såhahahhah s mycket pengar vi gjorrde slut på!! HAHHAH men kul var det=) alla skräckisar hahah och DAVID BRANGSTAD!! hahah sicka tider :D

2007-10-28 @ 12:33:38
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

nej jag har inge kontakt alls med honom.. Träfar han dock ibland ute hahaha så säger vi att vi ska höras av också men det blir aldrig av hahah så står man och håller på å snackar minnen å shitt hehe lustigt. hmm men vart jobbar du då? BVlev ljuspartyt lyckat?? Pusss

2007-10-28 @ 15:23:24
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: David Brangstad

kul att ni minns mig :) mår ni bra? puss och kram från danmark, David.

2008-02-11 @ 22:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0