Hemma....



Nu e vi hemmma....
Det blev ingen hel dag med Pyjamas :-(
Mamma & Pappa kom hit å fikade å sedan åkte vi med dom inn till stan...
Tog bussen till Maxi & köpte världens största Fredagsgodis påse...
Dom säljer lösgodiset extra billigt denna veckan bara för att det är Hallowean nästa vecka... :-)

Sedan GICK jag & Liam från Maxi...
han e så duktigt....Han vill verkligen inte åka sulky så vi använder aldrig den...
Men han promenerade från Maxi till stationen på ca, en kvart det e super duktigt av en tre åring tycker jag iallafall?!

Nu sovet han dock som en stock *Haha* Helt utslagen i sängen!!

Snart kommer Mamma & Pappa hit för vi ska få låna deras bil i helgen *SUPER SNÄLLT*
Imorgon skall Jag & Liam åka & bada med Liams dagmamma & sedan skall Christer jobba 15:45-21:20...
Så ikväll blir det bara till att slappa å inte göra nått....
Vi skall käka Potatisgratäng & bog om en stund...*GOTT*
Skriver säkert mera ikväll......
Om det inte blir en bra film istället ;-)

Hör av mig igen iallafall!!

HIHI Puss på er!!

358697-3

Liam när han plockar Blåbär ;-) Eller JAG plcokar & han åt upp allihopa *HIHI*

Kommentarer
Postat av: sandra

va du e söt mokkers lilla guppy guppy, du kanske växer upp snart så du vågar prata me moster in live *hahaha* älskar dig iallafall din lilla tönt .-)

2007-10-28 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0