Freeeky Freday!!



Hallo....

Fredag igen å ikväll skall vi bara slappa hela kvällen....
Hade tänkt åka till stan å köpa Fredags godis men Christer får nog fixa det efter jobbet så kan jag gå omkring i pyjamas hela dagen *Hihi*

Idag har Liam vart för härlig hela morgonen....
Vaknade 06,15 å va storm pigg kom inn med sitt nya pirat skepp han fick på stan igår å sedan har vi bara myst hela morgonen...
Nu åt vi frukost precis å jag skall röja av lite här hemma...
Kan inte påstå att det e så smutsigt men lite disk & lite tvätt finns allt ;-)

Igår tog jag min första dos av insulin....Å imorses när jag vaknade så var sockret super bra 5.9 YES......
Hoppas detta funkar....Skall bli intressant att se idag!!

Så kom man till Dagen med det stora D:et nu skall alla räkningar betalas...
Vad fasen ska man göra?
Skita i allt å köpa ny bil?
Eller betala alla räkningar å skita i bil?
Funkar ju inte att be alla om sjus varje dag....Christer jobbar 5-6 dagar i veckan....
Idag fick han låna en BUSS för å kunna ta sig till jobbet...Stor ide att jobba om man ska betala den bensinen å allt....
Får se hur detta slutar så typiskt nu bara när han får mkt jobb så måste han nog tacka nej till hela nästa vecka för tat vi inte har någon bil...
Värdelöst det här!!

Hade det inte vart för att man bor på landet hade dte ju ite vart några problem för i stan behöver man ju faktist inte bil......Men Men vi får lösa detta i helgen!!

Nu ska jag plocka lite å sedan skall jag bara ha en mys dag med Liam :-)

Sätter inn lite bilder ikväll när jag kommit p ålite mer hur man gör *HAHA*

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0