Bil + Trött!!



Uchaaa idag har vi grejat massa med bilen som pajat IGEN!!

Fy vad man e beroende av bil när man bor som vi gör på lander med SUPER KASS buss förbindelse...

Börja dagen med att Liam skulle till Dagmamman 09,00 INGEN BIL....Då kom min snälla Mamma som vanligt å körde honom....

Sedan fick Christers bror agera Chaufför för Christer skulle på massage & jag skulle till Barnmorskan INGEN BIL IGEN....

Lagom klara där så skulle ju Liam hämtas INGEN BIL....Mamma va snäll å hämtade upp mig så jag fick köra hem henne å låna hennes bil & hämta Liam.....
Sedan fick jag köra inn Liam till stan där Christer & Mikael var (Christers bror) Så fick dom ta Liam med sig hem för jag skulle till Diabetes sköterskan å få lite info om den nya insulin pennan jag skall börja använda....
Sedan fick jag köra till Mamma å hämta henne så åkte vi till affären å sedan fick hon köra hem mig....

Uchaa så mkt ondöigt å jobbig extra tid bara för att man inte har någon egen bil *ARG*

Väl hemma iallafall så åt vi GOD mat & sedan duchade jag & Liam...HAHA Han e för härlig...Han älskar att ducha å bäst är när han får spruta vatten i mina ägon....Men han vill inte ducha hårer för det skall "mokker" (Moster) göra säger han....
Sedan somnade han som en strut i sängen.....

Imorgon får vi pussla....
Christer & Mikael kör Liam till Dagmamman kl: 08:45 för dom skall gå på gruppen....
Sedan är tanken att dom skall greja klart bilen för Christer behöver den till jobbet imorrn kväll...
Jag får försöka ta bussen inn å stor handla (Behvs verkligen) dock inte lätt att i 8:Månaden ta bussen hem med alla varor men det får väll lösa sig?!

Jaja nu skall vi iallafall kolla på film eller nått här...

Vill bara säga TACK till Mikael & Kristin & Mamma & Pappa för att ni ALLTID ställer upp när det e nått!
Så skönt att ha er i närheten!!

Puss & God-Natt på er alla där ute!!

Detta är min familj (Ännså länges 41 dagar kvar tills lill*n kommer)

Min älskade familj (Änn så länges) på Birka Paradise -07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0