Att folk orkar!!


Jag kan göra en lista å fy fasiken vad många som skulle hamna på den listan...
Säkert jag själv oxå ibland men vissa tar f*n priset.....

HAHA Att folk orkar leva i fjortis stadiet....

Å för ALLA er som tycks ha missuppfattat grejen så är jag INTE diabetiker.....Vet hur inte hur j*vla många ggr jag skall förklara detta...

Min barn i magen har inte växt EN centimeter för mkt pga av mitt blodsocker.....
Och kommer heller inte att göra det...

Anledningen til att jag fått insulin på kvällen den j*vla lilla droppen jag tar i benet är för att jag skall kunna sova på nätterna...
Bara för att mitt blodtryck är SÅ JÄVLA BRA att det stiger utav sig självt på natten för att det inte skall sjunka i socker koma i stället...
Å till den som säger att jag äter mkt godis *HAHA* Syns att ni inte ser mig så ofta...Jag & Liam kan köpa en Tom & Jerry påse & DELA på i en vecka *HAHAHAHA* Vi e för bäst jag & min son!!


Men det är alltid roligt när folk irriterar sig....
Så roligt när man kan bidra till lite roligt...
Som folk som bara går hemma hela dagarna å inte gör ett skit mer änn dom verkligen måste...
Då skrattar man nästan ihjäl sig *HAHA*

Hoppas att ni fortsätter att kommentera för det här va fasiken roligt :-)
Skulle va skoj å veta hur ni själva lever *HAHAHAAHHAHA* Men ni för fega för att skriva vilka ni är :-)

Som sagt VÄX UPP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0