TACK LOTTA!!



Haha Tänk va så lite kan göra så mkt!!

Satt å kollade mina mail mm...

Lite "deppig" efter att ha kommit hem från Barnmorskan...
Igår när jag va där så va ju alla prover dåliga som skit....
Så jag fick komma tillbaka idag ..... Inställd på att få åka till Borås å kanske sätta igång det då det e jobbigt med all värk å allt....Då va alla provena KANON....Visst det e jätte bra...

Men det tar mer på Psyket att åka inn å ut å ena dagen e allt super å andra dagen pratar dom om snitt...
Det tar så mkt...Jag har en treåring som jag skall vara glad med oxå...

Så jag satt här å va lite deppig nu så fick jag ett mail från Lotta å det stod bara:  BAMSEKRAM

Å det värmde...Jag belv alldeles glad å tänkte "YES Detta e inte så farligt jag står ut tills imorgon iallafall"

Imorgon skall jag till Borås å kolla alla värden å lämna urinodling mm...
Får se om dom ser nått mer änn Alingsås....

Hej hopp gummi band nu ska jag ringa min SAMBO som jag har varit FÖRLOVAD med ETT ÅR idag :-)
Tjohooo...Å hur ska vi fira detta idag då??
 Jo med att han jobbar till 20:45 :-(

Men men bätter det änn att han spelar som han brukar ;-)

Pözz på er!!

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

Surt att han jobbar på er 1års dag dåå!! då får du ju säga till han att ta öedigt ju! ;)

Båda ska flytta.. ingen som vill bo kvar där nu..
Dyrt och minnen du vet..
OJSAN OJSAN bara 2 veckor kvar :O
shiiitt va spännade hihi
sen får du läggai n biolder på han ... eller hon :D

hahahahah du kan väl komma ändp för fan...
har hört att män tycker det är väldans sexigt med gravida kvinnor ;)
Föresten du har ju krister!!!!!! :P

2007-11-13 @ 12:24:40
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: sandra

grattis till ettårs dagen då :-)

2007-11-13 @ 13:16:19
URL: http://www.smks.blogg.se
Postat av: Sandra

HAHHA GLÖMDE HAN AV DET??!! nu hoppas jag att du ger han smisk ;) sånt är viktigt ju !! hehe.. knaskrister!

Nä det är ju fan inte lätt att få det alltså.. har kollat runt lite men finnsju iiingenting :P Och hem vill jag inte lfytta, känns änna väldans misslyckat... när man väl har flyttat ut liksom.. Men men har väl inet val, så får väl bli att sova brevid anton ett tag hahahahah

Nä fyy det är hemskt detta =( har ju endå vart tillsammans i 2 år så...
du är så snäll du ellinor. tack så mycket

Ska vi inte ta en fika på stan nån dag då??
om du orkar :)
kramen

2007-11-13 @ 15:39:16
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

NÖmen har ni flyttat isär en gån?? ööhmm varför dte, hade ni inte Liam då? usch nej sånt är aldrig kul :( Buuhuuu...
Jodå familjen bor kvar uppe på ängabo.. men du vet att stoltheten knäcks totalt omman ska bli tvungen att flytta hem igen :P aldrig i lviet alltså.
Nu har vi 3a... typ.LIte mystisk haha
Men fasen säg en dag dukan såknallar vi till stan =)
HÄlsa på på tant augustas också kanske ;) HAHAHAHAHAHAHHA

2007-11-13 @ 17:35:30
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0