Ta det lungt!!



Så där ja...

Nu har jag vart hos Barnmorskan igen ;-)
Det va bra...Dom vill dock ha lite mer liv & rörelse på Bebisen å tills slut så fick dom väckt den lite ;-)

Allt var bra å jag skall tillbaka på Torsdag igen...

Nu har jag vart å hämtat Liam hos Dagmamman så åkte vi hem å åt lite glass å satte på "Jorden runt på 80 dagar" å somnade båda två *Hihi*
Men Min lille bror ringde å väckte mig nu :-(
Men men Liam sover ju iallafall en stund till....

Idag fick Christer en hyr bil utav försäkringsbolaget *GÖTT*
Så ikväll skall vi åka å lämna tillbaka bilen till svärmor å så hoppas vi att vi får våran från verkstaden på Torsdag eller Fredag *Hoppas*

På Fredag e Liam bjuden på kalas igen...
Massa kalas nu...Men det e skoj!!

Nu ska jag ta en tvätt till innan vi skall åka ner å fika hos Mor & Far..


Pusss på er!!

Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

Nä jag har aldrig buggat ja... Men va fan ska vibörja då eller? vore ju illa kul alltså!! :D :D :D
SÅ KOLLA UPP FÖR SJUTTON!!! :)
jag är grym för fan... ^^ höhö
Hahah men grejen är ju att jag har massa klädr men de är så sega på tvätten och så tappas det bort och hit och dit.. annars kanjagju alltid beställanya =) men ork på det..
LITE ATT GÖRA PÅ JULBORDET?! skojar du eller?? det är judet jobbigaste jag vart medom. jössses........
Hahah men du kan välinte ha med bäbisen upp dit då?? men hör om inte chrsiter kan ha han/hond då??

2007-11-05 @ 17:30:25
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

ja för fan jag har sagt aslänge att jag vill börja bugga :) så hör runt så börjar vi! askul jöö!
hahahaha ööö är ett litet varn tyst och bara sover??? har jag missuppfattat allt eller? :S KNAAAS. Höhö. Men visst det är upp till dig om du klarar det och orkar det :)

2007-11-06 @ 08:29:33
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0