Snodd....

Snodd av min gulle Jennifer

E:
Oh, jättebra kyssare..
L: Alla älskar dig!
L: Alla älskar dig!
I: Helt underbar i sängen!
N: Du kan behålla hemligheter.
O: As sexig, grr.
R: Helt GALEN!

Vad blir ditt namn?
A. Gillar att dricka/festa!
B. Alla vill ha dig!
C. Riktigt barnslig.
D. Gillar att dansa loss!
E. Oh, jättebra kyssare.
F. Bra personlighet och utseende.
G. Skiter i vad andra tycker.
H. Sådär kyssare.
I. Helt underbar i sängen!
J. Alla avgudar dig.
K. Vild och galen!
L. Alla älskar dig!
M. Kanske inte så jätte smart.
N. Du kan behålla hemligheter.
O. As sexig, grr.
P. Populär bland alla.
Q. Ful.
R. Helt GALEN!
S. Lätt att bli kär i.
T. Omtänksam och bryr dig.
U. Kingen på att bara tare lungt.
V. Bästa kyssaren som finns.
W. Tänker sig inte för eller nått, sjuk i huvudet.
X. Jätte bra i skolan/jobbet.
Y. Bästa en pojkvän/flickvän kan begära.
Z. Alltid redo!



FY FAN VA BRA DET STÄMMER PÅ MIG  :-) :-)

Gå inn på bestick.blogg.se henne jag snodde den av :-)
Pözzz på er!!

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

hahah jasså jennifer är också din gulle jennifer?? hahahh du är ju rolig du.

och braaaaaaaaaa du har lärt dej skriva i adressen när du kommenterar :) finns inget mer störande än folk som inte gör det hahahah duktig flicka.

ja för med katten är det bråttom... som sagt är ju min vän alergisk så hon kan ju liksom inte ha den annars får hon lämna den till ett katthem.

2007-11-28 @ 10:03:07
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

men för faaan ellinor.. nu får du det försista gången 0704068597 HAHAHHAHAHHA du är ju för goooooo vimsmaja!!
SKRIV IN DET I TELEFONEN!!!!!!!!!!!! :)
J jobba?? öö
Nä det är döden att bo hemma. MÅÅÅSte hitta en lägenhet snaaaart alltså. fy för det här :P Och jag har bara bott där 2 dar hahahahahhahah shiitt
jamen måndag pasar ju kanoners =) riiing pussen

2007-11-29 @ 11:11:07
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Caroline

Åhh vilken sötnos till bebbis! Grattis igen till goingen! Kram Carro

2007-11-30 @ 08:10:31
URL: http://carolinelanden.blogg.se/
Postat av: laaaarsson

hahah jag är inte alsl galen! sådetså.. bara lite ;)
Visst kom ni på måndag.. hmmm iofs ska vi sätta upp julgrejer och shit då men va sköen vi hinenr båda :)
Nu vet jag inte va jag svarat på och inte här. men syrran bor ju so msagt med sin kille åså.. hmm men jag kanske ska flytta ihop med en polare nu istället. :) lite sugen, bettre att bo med mor och far iaf!
inte lätt att hitta lägenhet istan alltså heller
usch nu är jag stressad måste dra sorry puss

2007-11-30 @ 09:10:06
URL: http://betsick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

jajemen jag har släkt i vedum. Min kusin ulrika bor där med sin familj och man Anders. så hade Anders och 3 till slått ihop sina 40årskalas så vart vi där :) JÄÄÄÄKLA röjj alltså :) Jasså är det sandra som bor där då eller ? då vet hon ju säkert vilka de är. hon och min kusin ör väl i samma ålder typ.. 3o ??
Det är mycket bettre om ni komma onsdag idag har vi massa att göa. ska ta fram alla julgrejer och massa leveranser och shit. men ring bara, no problems =) Hade göttp ussar

2007-12-03 @ 08:00:07
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

nu ligger de där ju :)

2007-12-04 @ 20:45:01
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0