Sköna Söndag!!



Idag e det Söndag å jag sov till 11:03.....
Värderlöst...Kan inte sova på nätterna pga av insulinet måste ta upp detta med dom imorgon...
HAHA ni ska se mina fötter den ena e super liten å den andra e jätte stor ;-)
Ser himmla skojsigt ut!!

Idag skall vi ha en pyssla/städar dag....
Köra skräp å städ aå flytta om garderober mm så vi kan lägga inn bebis kläderna i bebisens garderob...
Göra iordning badrummet med skötbord mm....

Å allmänt få iordning då det börjar dra ihop sig här :-)

Igår fick Liam en ny film "Pelle Svanslös" å den tittar han på hela tiden...
Riktigt skoj tycker han....
Den e så bra så han ville inte enns åka med Christer till affären imorses å då e den bra kan jag säga ;-)

Haha...Måste bara säga...
Min Pappa låg ju på sjukhuset för två veckor sedan pga sin mage...Det började ju när han skulle spela innebandy...
Så hoppade han träningen förra Fredagen för å vila magen mm...
Så i Fredags var det dax för träning igen...Då skadade han benet istället så nu hoppar han omkring på kryckor istället...Han e för skön min Pappa...Men vad jag älskar dom!!
Så undrar när han ska inse att han ej bör spela innebandy ;-)

Nu ska vi städa...Höres senare!!

Ikväll Blir det:

Oceaans TRETTON :-)

Pözzz

Kommentarer
Postat av: mocker

va vill guppy ha i julklapp å present?

2007-11-04 @ 18:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0