SKOJ & Ondödigt!!



Mer kul...

Tio första:
Första bästa kompis:
Eleonor L
Första bil: Hmm...Nissan Micra kanske?
Första kärleken: Hemligt *HIHI* Robin tror jag
Första husdjur: Fågel
Första semester: Då va man ju bebis
Första jobb: Städare
Första köpta skiva: Hmmm?
Första riktiga kärlek: Kan man väll inte svara på när man har Sambo 6 barn ;)
Första piercing: Öronen
Första konsert: HAHA Hmmm? Christer Sjögren *ASG*
Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
Baylise
Sista bilfärd: Idag till Liams dagmamma
Sista filmen du såg: Fredagen den 13:de för det va det enda som gick på Tv igår *SUCK*
Sista ringda telefonsamtal: Folksam
Sista bubbelbadet: Birka Paradise
Sista spelade cd: Lasse Stefanz
Sista kyss: Björn..
Sista gången du grät: Kommer inte ihåg inte så vanligt.
Sista måltiden: Två smörgåsar med Obo´y..
Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Nepp
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? NEE Faktist inte...Väldigt varsam med de orden.
Haft ett one night stand? Neee
Busringt till nån? Haha klart!

Sju saker du älskar att ha på dig:
1.
Mysbyxor
2. STOR T-Schirt
3. Strumpor
4. Min förlovningsring
5. Ett halsband jag fått av Christer
6. Hårband överlever inte annars
7. Inget ;-) *Hihi*.

Sex saker du gjort idag:
1.
Lämnat Liam på dagis..
2. Kört Christer till jobbet
3. Diskat
4. Tvättat
5. Gosat med Liam
6. Gjort frukost till Liam å lekt med honom ute innan vi gick till dagmamman han älskar att va ute på morgonen!!
Fem favoritsaker:
1.
LIAM
2. Christer.
3. Att vara hemma
4. telefonen
5. Shoppa

FEM personer du kan berätta allt för:
1. Christer

2. Pappa
3.Mamma

4. Noomi
5
Det räcker för mig!
Tre val:
Svart eller vit?
svart
Sommar eller vinter? Vinter
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1.
Se mina barn växa upp
2. Se till att ha gjort att jag vill göra.

En sak du ångrar:
1.
Att jag sårat någon för att komma dit jag ville & är idag på ett fult sett


Kommentarer
Postat av: Laaarsson

Jamen på sista gjorde du rätt.. du skriver i adressen där det står URL/Bloggadress... för det är väl kul om folk kan svara om du skriver til lnågon? ;) hehe..
JAg kan ju iofs din adress men andra kan ju ej. Nu är Håkan chef, men det har hanb ju vart ett tag. Han är shysst den gubben =) men oj så jag ska klaga moohahaha nu ska jag sno din lista och lägga i min blogg .)

2007-11-05 @ 10:09:16
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson IGEN

Hej hej =) Igen..
Tjaa... va ska jag klaga på ? Vet inte men det komemr nog upp en del då! Jag ska informera dej senare haha
du får väl höra av dej innan du komemr då så ska vi se om Johnny är här ;)
Nää vi har inte delicato längre. vi beställer bara från servera nu..
Hahha jenny var ju också jävla tänd på han.. hmmm ja han var ju inte ful precis :) hahahah

2007-11-05 @ 10:29:19
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0