Sista nu då....



Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Folk som tänker på sig själva i första hand å låter barna må dåligt....I stället för å rycka upp sig!!
2. Vissa människor..
3. De som lever på skulder men inte fattar hur andra kan göra det?!?!


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
jag sitter vid:
1.MASSA papper
2. Kameran..
3. Miljoner frimärken just nu

Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar.
2. Städar & grejar

3. Pratar med Folksam

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Få se mina barn växa upp..
2. Köpa ett EGET hus
3. Vara skuldfri


Tre saker jag kan:
1. SKÖTA LIAM
2. Shopa
3. Köra bil & Städa ;)


Tre saker jag inte kan:
1.Spela trummor med Liam *HAHA*
2. Spika i en skruv ;-)
3. Leva utan Liam


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Din familj
2. Sounder & Claes Lovgrens ;-)
3. WWW.Dansbandsdax.se :-)

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Sjunga riktigt
2. Sluta handla ;-)
3. Sluta städa VARJE dag


Tre favoriträtter:
1. Tacos gratäng
2. Kyckling Gryta
3. Hemma gjorde köttbullar med sås & Lingon & Potatis *Mumms*


Kommentarer
Postat av: laaaarsson

hahahahah varför störde han sig på jenyn då?? vem fan gör inte det liksom :P usch haaaaat!!
men du är ju värsta stwlkern ju.. vet vad han har för bil och grejer :D hahahahha du är för rolig!
mitt nr är so malltid.. 0704068597 :)
skriv ditt också så jag har det! :)
nu ska jag ut med salladen :P
Pusssar

2007-11-05 @ 10:50:02
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

hahah fan så satte jag mig här igen ändåååå =) hehe beroende kanske...
Jasså så ni har buggat?? coolt. var kent med också då eller ? han dansar ju massa också. det ärm in favorit här .D wunderbaraa
höhö..
ja den kvinnan, satt bara inne på kontoret och skrek hela jävla tiden uschhhhaaa
fy fan..höhö men nu är det jag som bestämmer här ^^
uhh mina kläder luktar bajs alltså.. usch äckel
jahaja så jag fick inte nått telnr av dej :P

2007-11-05 @ 11:00:35
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0