PIZZZAAA!!!



Så där jag...Nu e det kväll :-)

Dagen blev till så att jag städade av å skurade alla golv å grejade...
Tvättade mm...Så nu ska jag tvätta om barnvagnen för kattungarna låg i den när dom föddes....
Så att den e klar när bebisen behagar att titta ut!!

Sedan gick vi upp till Christer bror med familj & tog en fika för att bege oss hem å lägga på alla mattor mm...

14,30 Kom dagmamman & lämnade Liam efter ett hel lyckat barnkalas....Han var så nöjd Liam å super glad!!
Strax efter kom Sara, Axel & lille Edvin hit å lekte å fika....
Liam & Axel lekte super bra ihop så det får vi göra om...

ÅÅ Vad söt han var lille Edvin (Två månader) Nu vill jag ha min bebis å sniffa med.... ;-)

Sedan när dom hade åkt så lånade jag Pernilla & Therese bil å åkte å hälsade på Mor & Far en stund å handlade lite å så RÅKADE det bli en Pizza med sig hem...Eller varsin då ;-)
Gott som tusan!! Fattar inte hur man kan äta så mkt som jag gjort de två sista veckorna....
Men en tröst e ju iallafall att jag verkligen INTE gör det annars.....

Idag har jag insett att de människor som inte klarar att jag & Christer lever våra liv som VI VILL å inte som någon annan vill...De människorna kan vi leva utan...Vi har gjort det förut å skulle nog lätt kunna göra det igen!!

Nu har vi ätit & Christer & Liam ligger å tittar på Emil i Lönneberga...
Jag skall ta mig en duch som alltid varje kväll...Är lite som medicin mot värken (Jag hatar att ta värktabletter) VÅGA STÅ IMOT VÄRKTABLETTER KLUBBEN SKA JAG STARTA ;-))

Sedan Kl: 21:00 börjar sesongsstarten av Medium så det får det bli :-)

Imorgon skall vi fika med Katte & hennes underbara barn :-)

Hörs imorgon då kommer det lite bilder men idag bara kameran strulade!!

Puss Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

En ska bara... skriv i din bloggsida när du skriver kommentarer. ANnars kan ju folk inte svara till dej :)
Jadu jag är den enda 85an med.. ochdu spelade väl aldrig med några andra va?
och nu är jag näst äldst i laget.. hahahahh jävla tant man blitt då..
Låter inget kul med armarna alltså =( tror du att det är för graviditeten eller?
MASSAGEN VAR GRYM!!!!!! I lööv it, bokade en ny tid ;) hehe... Det borde du göra alltså!
hahha jag ska göra 4 tatueringar till så fort jag orkar boka tid.. wiii askuuul.
JA jäklar ja ni måste ju bo vid familjen Palm då eller?
SHysst att ha sin släkt så så man kan låna bil vid behov =)
Hade göttans pussar

2007-11-01 @ 21:09:59
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0