NU vet jag....




Hallo!!

Var länge sedan jag skrev nu ;-)
Vart lite mkt att göra...

Hmm....Var ju hos Barnmorskan i Torsdags å allt var bra (Som vanligt ;-) )
Så det e bara att vänta...Men nu har den lell* fixerat sig iallafall *Gott* Så nu är det bara för den att komma ut :-D

I Fredags (Igår) tog vi det lungt....Mor & Far var här å kollade sista delen av Isprinsessan & käkade lite godis...*Gott* å sedan blev det tidigt sängläge YES JAG KUNDE SOMNA!!

Idag är det oxå en slappar dag....Christer städar bil å fotar vinter däck mm som skall ut på nätet...
Å jag grejar här inne lite...Skall till stan å köpa Fars dagpresent åt Christer & min Far med Liam om en stund...
Vill ha nått gott att äta tills ikväll men kommer inte på något...Kanske får bli Tacos gratäng ;-) Det går alltid hem...Dock ej hos Far min...Dom kommer ikväll för lille bror skall ha kompisar hemma på film....

Skriver lite mera i eftermiddag när allt har "lugnat" ner sig här hemma å vi kommit i ordning.....

Puss på er!!


358697-8

358697-9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0