Klart bäst!!



Ikväll när jag & Liam var hos Noomi i Fredagsmuste så fick jag dagens bästa citat....
Igår kom dagens bästa citat från tre åriga Axel :-)


Ellinor:  "Axel har du något husdjur"??
Axel: "Ja vi har kossor" :-)

Så j*vla skön kille...Dom bor i en lägenhet mitt is tan men hans leksakskossor är han husdjur ;-)


IDAG!!

Marcus e snäll å kommer med nässpray till förkylda Noomi...

Noomi: "Har du använt detta"
Marcus: "Ja?"
Noomi: "Å det e ju lite äckligt vet inte om jag vill ha det då"
Marcus: "Men du har väll haft äckligare säker i dig som e mitt"

HAHAHAHA...

Noomi garvar...."Du e så äcklig"...
Marcus: "Ja men du har ju iallafall inte haft nått som e ditt i mig"

Så jävla sköna kompisar jag har *HAHA*

TACKA ver jag riktigt vänner!!


Imorgon bär det va till förlossningen kl: 10:30 då kommer svärmor hit å passar Liam...
Puss & God-Natt på er alla!!

Kommentarer
Postat av: mikael

jaha nu har jag hittat din sida här ochså hihihi

2007-11-02 @ 23:53:40
Postat av: Laaaarsson

Hahahahha skönapeolpe alltså =)
NÄÄ för fan systemjävelet var inte öppet.. men jag löste det på andra vägar endå ;) hööhöö.. så snart sätter vi igångoch partar järnet ;) vill du jojna?
matchen gickpiss men fan det var roligt iaf:D
vad ska du göraikvälldå?? pööss

2007-11-03 @ 18:00:06
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

ÖÖÖnää han är inte nsygg någonstans hahahahhaha uglypeople.com hahaha mewn lik johnny är han lite faktiskt :)
ahh fan jag ör bakis :P usch men ack så kul det var igår.. wiii när du får ut din bäbis nångång ska vi alltfesta du å jag., hahh fasen va kul!!
Idag händer iiiiiiiiiiiiiiiiiiingenting, dega som fan bara.. höhö käka skräpmat göööötans.
och du skriver fortfarande inte iadressen när du skicka kommentarer ;P

2007-11-04 @ 16:05:09
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0