Julklappar!!




ÅÅ nu e det snart jul :-)

Jag längtar som en tok...Det e så mysigt med tända ljus å allt!!
Å jag e snart klar med mina julklappar...Dom flesta är köpta...Idag köpte jag klart till min mellersta lille bror & min minsta syster son tror jag det va ;-)
Så nu e det min största Lille bror som e kvar att planera till å Christer bror med fru....

Annars e alla andra planerade å klara så gott...Slippe julstressa med en nyfödd å kunna bry sig om allt annat istället....


Idag har jag lite värkar *Spännande* Haft det sedan igår kväll men det händer väll inget...Skall till Barnmorskan imorrn å se vad dom säger...
Nu börjar det bli lite jobbigt detta :-/
Men det funkar!!

Nu ska jag strax hämta Liam hos Dagmamman å sedan skall vi träffa Lina & hennes Elin & leka å fika lite *Trevligt*

Hörs ikväll!!
Kommer med lite kort då!!

Puzz på er!!

Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

hahah ja jag vet inget som barnafödande. Men oj såååå roooligt :) tjohoo hahah kan du inte tänka mig med en bäbis??!! joohoo DÅ !! världens snyggaste bäbis också minnsan ;) haha
No problems, klart du ska bli vikkis här hos oss ;) Det är ju gött att du vart här förut också så slipper vi lära upp någon ny!! jobbigt värre det där..
Det går si och så med Tobbe, Vet ingenting :( buhuu Inge roligt alltså.. men men vi får hopaps et löser sej på nått sätt iaf :)

2007-11-07 @ 12:50:41
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Jamen säg bara til lär du känen dej redo så ska du få komma och jobba hä minsann =) hahah
Lite stressat nu så blir ett rörigt inlägg haha
Jo vi bor ihop nu ja.. .hmmm vet inte nått hur det blir med nåått :S
hmm knaas och riktigt jobbigt... men men det löösser sej :)
vad ska du görai helgen då?? hade gott puussss

2007-11-09 @ 13:11:45
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

Javisst bara att komma som sagt :)
ohh tack va gullig du är, det löser sej säääkert ska du se :D

Jääj, va roligt hoppas ni kommer iväg då!! Askul att dansa ju :D
SYnd att jag ska bort annars kundej ag ju vart barnvakt.. måste ju lära mig ;) kan blir en annan gång annars.. om du vägar släppamig med han vill säga hahahha

JAg har tröning och sen skaj ag till min polare Frida.... (Våranmålvakt) och glo idol och dricka lite höhö myspys chill sådär du vet =)

Men ha en jättetrevlig kväll så hörs vi kram kram

2007-11-09 @ 15:06:52
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0