JASSÅ!!!???



Vet ni vad??

MIN SON E BÄST I HELA VÄRLDEN!!

Haha :-) *STOLT*

Så goo e han...Imorses skulle Christer byta från pyjamas till klöder för han skulle till dagmamman...
Men Liam ville ha sin pyjamas tröja på sig (Han älskar den) Så han la sig på min rugg å sträckte på sig å sa till Christer "Nee Pappa, Jag e så trött" HAHA Så jäkla god!!

Sedan tig han på sig sina vinter dojor, Mössa & sin nya jacka å vantar tog sin lilla väska på ryggen å gick ner för trappen å vände sig om å vinka på mig å sa "Hej då Mamma, Hämta mig sedan"

Han e FAN bäst :-) Saknar honom så grymt när han e hos dagmamman men han har så roligt å det e ju bara tre dagar i veckan å han behöver det men ändå!!
Men han ska iallafall få vara hemma med mig & Bebisen hela December har jag bestämmt idag!!Fast han får gå när dom har de här Julgrejerna bara då för det e tråkigt att missa!!

Nu ska vi fika skriver mera sedan...

Kanske en bebis på G snart?
Har haft värkar i tre dagar nu :-)

Pözzzz

Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

Jamen anmäl oss på det, eller kolla dagar och tider först vara. kan ju inte krocka me handbollen ;)
Vi är kvar här till Påsk.
Fan skiiitlänge kvar ju :( Buhhuuuu bläää

Haha va gullig Liam är =) hahah jag måste ju hälsa på någon ag alltså!!
Shiit du kan väl inte redan på bäbisen?!! SHiitt va spännande :D :D :D

Blir enna litemn sugen på en också fakitskt... hihi

2007-11-07 @ 10:38:47
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: sandra

hej hur går det me stavningen :-)

2007-11-07 @ 12:06:13
URL: http://www.smks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0