Jag ser det snöar!!




God-Morgon alla glada läsare :-)!!

Idag har jag & Liam haft en slappis morgon...
Han kom upp vid 7:30 å la sig igämte mig i soffan å somnade om...
Så mysigt sedan gjorde vi frukost & tittade på Barnprogram å bytte om i lugn & ro så vi kom typ 30 minuter för sent till Dagmamman men så skönt att slippa stressa...

Å dessutom får han gå lite extra idag eftersom att jag skall till Barnmorskan.....
Så det gör inget...

Nu ska jag städa lite å fixa lite tvätt...Har vart lite lat i helgen med detta känner jag...
Kl: 13:00 skall jag till Barnmorskan å lyssna på det lill* livet....

Sedan skall vi nog upp till grannen å leka lite med henne & barnen va väldigt längesedan...

Igår ringde dom från jobbet å frågade om jag ville med ut på Fredag....Bowling i nya Bowlinghallen i Alingsås å sedan käka gott på Musses...
Klart man vill med men jag vågar inte Bowla å så har jag inte så mkt pengar heller :-(
Men vi får väll se...Kanske har jag tur å har en bebis att snosa på istället :-)
Allt börjar lukta nyfödd bebis...Börjar jag bli nojig kanske??

I helgen blev jag klar med lite flera Julklappar :-)
Inte alls många kvar nu *Gött*

Så nu ska jag städa av innan jag åker så höres vi nog ikväll...

DET SNÖAR HÄR....SÅ MYSIGT!!

Pözzz på er!!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas nu allt allt går jätte bra me mosters lilla bebis se nu till att den kickar ordentligt ring i kväll.. PUSS PUSS

2007-11-12 @ 12:44:48
URL: http://www.smks.blogg.se
Postat av: laaaarsson

hahah jamen jag är sån här list-nörd vettu ;) haha

Tjaa... men det är med tobbe. .det ska vi inte prata ... inge kul..

jääj så du ska också ut och bowla?
Jag spela igår... som du kanske såg på bilderna =) asssaakuuul!! :D

2007-11-13 @ 11:25:59
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0