Hemma igen...



Nu har jag & Christer vart en sväng på förlossningen i Borås å tagit lite prover mm...
Tog knappt två timmar å det e alldeles perfekt & skönt att man inte behöver sitta där å vänta halva dagen...
Allt var perfekt å läkaren sa "Om alla hade sådana prover som du så skulle det vara mkt lättare ibland"

Så det var bara att åka hem å va glada :-)

Väl hemma så håller svärmor på med middag till oss :-)
Hon har vart här å passat Liam....

Så nu skall vi strax äta med henne å ikväll skall vi till mina föräldrar å umgås va miljoner år sedan vi där en kväll å bara umgicks med dom...

En tråkig grej e iallafall att dom ringde från verkstaden igår å sa att det skulle bli VÄLDIGT MKT DYRARE att laga bilen änn vad dom sagt från början men men...Vad ska man göra??

Nu har jag iallafall en bil på Torsdag förhoppningsvis å jag e nästan klar med alla julklappar :-)
Så December blir väll förhoppningsvis roligt igen :-)

Nu ska jag tvätta klart barnvagnen så den e redo för bebi ;-)

Puss på er alla mina vänner!!

Förestenn....Någon som vet vart man kan anmäla ett ip nummer?
Har ett från EN person som försöker värka vara två olika...Hon fattar dock inte att det e väldigt lätt att söka ett ip nummer men hur gör man för att få fram vem & vart personen befinner sig om man skall anmäla det vidare??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0