HELT SJUKT!!

Budget eller lyx, vad väljer du?


Så J*Vla sjukt.....Det handlar väll för fasiken inte om budget eller lyx??

Tex Liam: Han skulle inte leka med det dockhuset....SKA JAG KÖPA DET FÖR ATT VISA ATT JAG HAR PENGAR DÅ??


Silver Cross Balmoral Pram = SKIT FUL..... VARFÖR ska jag då köpa den??

LINDEX KLÄDER HÅLLER TIO GGR BÄTTRE ÄNN DYRA KLÄDER....

HANDLAR DET VERKLIGEN OM ATT VISA VAD MAN HAR FÖR PENGAR??
STCKARS BARN...EN NAPP FÖR 1000:- Med Swarovski stenar e SÄKERT MKT GODARE änn enn SÖT NAPP med Nicke Nyfiken på :-)

ÅÅ Vad arg jag blir :-)

LEKHUS


Lekhus, BR, 249 kronor
Lekhus, www.playhouses.com, 39 000 kronor




NAPPFLASKA


Nappflaska, Apoteket, 25 kronor
Nappflaska, Armani, 399 kronor









BARNVAGN


Silver Cross Balmoral Pram, 21 000 kronor
Brio Happy, 5 095 kronor




KLÄDER


Tvådelat set från Lindex, 129 kronor
Tredelat set från Burberry, ca 1 300 kronor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0