GLADA DAGAR!!




Hello!!

Idag e jag glad & PIGG ;-)

Imorses sov Liam till 08:00 *Gott* Det behövdes....Fattar inte varför jag inte kan sova på nätterna???
Har ALDRIG kunnat va vaken på nätterna förut nu kan jag inte sova istället...
Har aldrig kunnat sova på dagarna förut nu kan jag somna stående om det behövs ;-)

Men ska till Barnmorskan idag å ska fråga om detta har fått för mig att det är sedan jag började med insulinet som det blev fel på nätterna!!

Jaja nog om det...
Helgen har vart lungt.
I¨går kväll åkte vi ner till svärmor å fikade å lånade hennes bil till imorgon....
Snällt *TACKAR*.....Så löste sig denna dagen iallafall!
Så jobbigt å behöva be alla om hjälp hela tiden men förhoppningsvis ska vi ha bil snart :-)

Nu är Liam hos dagmamman å jag skall greja å feja här så mkt det bara går innan jag skall till barnmorskan...
Hör av mig snart igen med nått kul :-)

Pözzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0