Fars Dag!!




Tjohopp!!

Idga har det vart Fras Dag :-)

Jag vaknade före alla i huset 8Första ggn på MÅNGA månader) å va fasiken så pigg så...
Satt i 30 Minuter å väntade på att Liam skulle vakna å han vaknade runt 07,50 å då gick Christer oxå upp å så åt vi frukost ihop allihopa *Mysigt*

Liam gav Christer hans Fars dag present igår *Buse* En ny Rakhyvel som han behövde... :-)

Sedan busade vi på morgonen å jag somnade i soffan :-)
Christer å Liam lekte å jag vaknade vid 11 *HAHA* Av att våra hyresvärdar kom hit å lämnade isolering till dörren å i veckan skall dom komma med en ny tvättmaskin :-)

Vi lämnade sedan Christer på jobbet å åkte till Min Mor & Far...
Jag Pappa & Liam var hos Farfar en sväng....Han blir så glad när vi kommer...Liam fick en jätte fin liten ullmatta av Farfar...Lite kul för han har haft den så länge å Liam tycker verkligen om Farfar :-)

Sedan åt vi middag hos Mor & Far & Pappa klippte Liam...Inte lätt å till slut fick vi ge upp *Haha*
Sedan bar det av till att hämta Christer på jobbet å åka hem å spela Bingo Lotto :-)
Men vi vann inget...Men jag ska iallafall prenumerera på en lott i Veckan + Att jag anmäl mig till Postkodmiljonären..
Haha ska man ha någon chans att vinna måste man spela :-)

Nu ska vi bara ta det lungt..
Imorgon ska Christer jobba, Liam till Dagmamman & Jag till Barnmorskan....

Hörs imorgon igen då jag har massa egen tid ;-)

Puss på er!!

358697-10

Liams kompis Elin som han lekte med häromdagen :-)

358697-11

Liam & Morfar efter badet....Morfar har precis klippt Liam :-)

NU HÄNGER SIG DATAN SÅ FÅR BLI MER IMORGON!! PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: sandra

åh äntligen att mamma hittade en sax så du kan se bibisen när HAN kommer ut.. moster älskar er puss puss...

2007-11-11 @ 22:24:48
URL: http://www.smks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0