Barnkalas & Besök!!

358697-6

Så vard et Torsdag...
Jag e trött som ett svin....Har inte kunnat sova på hela natten (Som vanligt) ....
Imorses när Liam kom kl: 06,00 Mindre skoj men sammtidigt mysigt....Skulle hjälpa honom att hälla upp saft i glaset men jag kunde inte lyfta saftkannan från kylen....När jag skulle bre hans macka gjorde det så ont att jag nästan börja lipa....Vad fasiken kan detta bero på?!?

När han skulle åka till dagis så skulle jag dra upp dragkedjan på hans jacka men det gick bara inte....*F*N*
Tur att Christer e hemma han e bäst....Det e inte ofta jag "ger upp" för jag håller på hela dagarna här...
Men vissa dagar gör det så ont i armarna att jag skulle kunna lipa.....Men detta e väll klart snart ;-)

Idag ska vi inte göra så mkt....
Liam är hos dagmamman å så skulle dom gå på kalas mellan 12-14 sedan kommer han hem...
Då kommer hans kompis Axel & Axel Mamma med lille bror Edvins (Nykläkt) hit så vi får sniffa bebis lite :-) Ska bli skoj.....Kanske mitt kan sätta igång sedan då *Hihi*

Jag skall skura av golven å städa av Liams rum å sedan ska jag fota till Tradera...Har massa barnkläader jag ej ska ha kvar mm...
Lika bra att bli av med det...

Imorgon eller på Måndag får vi tillbaka våran bil från verkstaden...SKÖNT!!
Antagligen Måndag!!

Vi skulle ju igentligen åka till Tanumstrand på Lördag å dansa till Sounders Jag & Christer men nu har vi ju ingen bil så vi får se hur detta slutar...
Inte kul när man har så ont  i armarna kan ju ändå inte dansa då :-(

Jaja nog om detta...
Lägger ut lite kort så hör jag av mig ikväll igen!!

Puss Puss på er!!

358697-7
Jag & Anders i Malung (Gravid i 5:e Månaden)

358697-4

Liam å hans fadder (Min bror) Putte så snygga!!

358697-6

Liam häromdagen i sin Nya jacka :-) Väntar på bussen!! Så söt e han!!

358697-5

Liam & Mickaela (Min kusin dotter) i simhallen med Liams dagis...:-)

Puss på er alla!!




Kommentarer
Postat av: laaaarsson

Nä jag bara undra :)
Måste hålla koll liksom höhö..
Vore ju fakitskt skitskoj o mdu börja spela igen :)
Men kanske inte som målvakt då ;) HAHAHAHAH
Vad har hänt med dina armar då? Låter inget kul det där :( uschusch men klart du ska ut och dansa.. shake itt vettja :D
men tata lugnt med magen då! :)

2007-11-01 @ 10:54:16
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0