Söndag!!



God-Morgon!!

08:40 Fick Simon nog å ville stiga upp (Så passande bara för att Liam väl tog Sov-Morgon)...
Liam fick sin riktiga Krupp-Medicin å har sovit som en stock hela natten...
Inte ett ljud...Han gick upp 9:00 imorses å hostar nu ?? :-D
Jaja...Hoppas det går över snart...På Tisdag åker Julgranen...Har en tanke om att det kanske kan vara den som han e allergisk mot?!

Idag skall vi iallafall åka bort till min Kusin som fyllde år på Annan-Dagen å lämna ett paket....
Sedan skall vi inn till AlingeTexas å lämna tillbaka syrrans bil som vi fått låna om Liam skulle behövt åka inn i natt...
Ska även då passa på å Handla för Nyår & mitt kalas imorgon.....& Lite smällare får det väll bli oxå kan jag tänka mig?!

Sedan skall vi hem & städa å baka inför imorgon....
Vet inte om det kommer någon eller ingen...Vet att min Gudfar (Farbror) kommer iallafall å Svärmor en stund....
Mor & Far oxå kanske ;-)
Vi får väll se.....! Inte så mkt att fira ;-)

Nu skall jag ta min hostiga son å göra oss iordning!!

Höres ikväll med foton å grejer!!

Pözzzzz

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

ja varför skulel jag inte kunna ringa han? han är ju min polare för sjutton ;) hehe

usch låter hemskt det med christaan :( se till att sätta dit den jäveln nu då!

Men har ni ingen hyrbil nu då?? va sköen detä r ju inte långt att gå hit ju ;) kom igen nu Ellinor hahah
Hmm jag kan höra runt lite om någon bil o mdu vill. Jag kännerm assa bilfolk. vad för sort och hur mycket får den kosta??
puusssaar

2008-01-03 @ 12:51:01
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0