Snart Jul!!



Hallo igen då :-)

Herre Jöses...NU börjar jag känna mig "lite" stressad :-)

I förrgår & igår va jag hos Syster min....Glömde deras sulky som jag skulle låna till Liam idag när vi skall till gbg å Julhandla det sista...Så jag fick åka upp å hämta den igen....Kristoffer hade Lucia tåg för oss när vi var där.....


358697-30

Å idag när vi var där så passade vi på att ta Kusin kort på alla barna...Lite små kul att ha :-)



Sedan när vi kom hem så somnade Liam ganska fort *TRÖTT*
Så jag ställde mig å gjorde Pepparkakshuset..Var så rädd att han skulle bränna sig på sockret så gjorde det medans han sov....Man får vara lite barnslig ibland men han har tjajat i en vecka å han tror att det e han som gjort så lyckan e total iallafall....

Imorses när jag gick upp å skulle göra välling till Simon så skulle jag titta till Liam, Gör dte varje ggn jag går upp så låg han inte i sin säng (07:00) Hittade honom framför Pepparkakshuset å han va SÅÅÅ lycklig kan jag säga!!

358697-31

Idag skall vi åka til Göteborg & handla klart de sista Julklapparna å min lille bror Robert skall med oxå...
Skall bli kul å mysigt!
Men vi hoppar Liseberg...Känns inte skoj när det inte e nått julväder :-(

Avslutar med lite bilder nu så hörs vi av ikväll om hur våran dag varit & gått!!

Kram på er!!

358697-34358697-33
Simon så sovande & nöjd :-)

358697-29
Liam vill väldigt gärna låna Simon stol...Här leker gab bebis med Mikaela!

358697-28
Liam fick en ny morgonrock med tofflor utav Mormor & Morfar i present när han fyllde år...Såå Lycklig!
Han blir GALEN om han inte får ha på sig en "Rock" som han kallar det när han har duchar :-)

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

hahah va söta ungar du har =) man blir enna lite sugen hehe

Du det är jäkal massa fel på hyrcykel!! JAG VILL HA EN BIL!!!!!!!!!!! SÅDETSÅ! :D

På torsdag och fredag nästa vecka jobbar jag med Per ja.. men han ska du träffa, han komemr du att gilla, skiitball :)

hahahahaha hälsa janne så mycket från mig och att jag bara dansar med han om jag får föra ;) mohhaha
HAHAHA det var det roligaste, tror du MIN far skulle va med? skulle INTE tro det allts haha dagens roligaste!

jadu hur vi ska fira jul.. vi är med familjen sen pappas släkt, sen mammas, sen pappas igen :) skiitmys. mes massa julklappar såklart ;)

själv då??

ha det jättebra kram kram kram

2007-12-21 @ 08:47:30
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0