Sjukt Längesedan!!



HALLO!!

Nu va det sjukt längesedan jag bloggade...
Har inte haft det minsta lust.....Har kommit inn i en period där jag bara håller på å grejar hemma HELA Tiden!

Massa som skall ordnas nu...
Men nu e jag på hugget igen å villig att blogga ;-)

Så vad ar hänt sedan sist?
Omöjligt att säga kommer inte enns ihåg när sist var *Hihi*

Liam har haft kräksjukan *Mindre kul* Men som tur var så satt det "Bara" i en natt...Han spyde två ggr på natten å sedan va han frisk igen!!

Simon e lite tät i näsan å ena ögat rinner lite...
Navelsträngen lossnade igår :-) Men det e lite infekterad å STINKER verkligen...Får hålla koll på detta!!

IGÅR FYLLDE MIN STORA POJKKE TRE ÅR!!
Tiden går så sjukt fort...Men han var super nöjd med sin dag iallafall...Fick Polisbilar, Spel, Böcker, Pengar, En Video-Spelare för hans e trasig mm...
Så nöjd!

358697-23

Fick en stor kram å en TACK MAMMA...Fast jag inte enns hade sagt till honom å säga Tack..Det värmde i hela hjärtat!!

Idag e han hos Dagmamman (Eva) å leker av sig...
Hon skall ha semester Nästa vecka över Jul & Nyår så han behöver verkligen leka av sig nu :-)

Nu ska jag städ aå greja så det e klart när Liam kommer hem!!
Det kommer fler bilder ikväll har ej lagt inn mina bilder från min kamera ännu...
Å en bild på mina Julklappar kommer oxå *Hihi*

Pözzzz

358697-21
Christer är uppe & Dansar med Åsa på Laholmen :-) (Staffan i bakgrunden)

358697-22

Simon på Laholmen, Så här kul var det på hans första dans till Sounders :-)

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

helloo..
julbord för fullt här. vi klarar oss på 3 endå här s¨å de är lugnt. hahahah jag hade ju inte ditt nummer märkte jag juuu!!! så klagar jag på dej haha . men det hade nog blitt lite jobbigt med bäbisen ändå. Mår ni bettre nudå?
Vi har
ledigt ööööö alla röda dagar så jobbar bara 2 dar i jul. ska bli jäkla göött :D:D:D:D men när kan du fika då??
Måste tillbaka till julematen nu =) hihi
pussen

2007-12-11 @ 10:12:38
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

hahha jajemen Johnny har vart här. tyckte det var kanon hahah han är jämt så trevklig =)
det har gått mycket bra. bästa julbordet på många alla år säger de :D:D:D skitkul. Bara en sittning kvar nu PUUHH.
Men visst kom på Torsdag :) då ska vi bjuda på lussebullar här också så det passar ju bra =)
vi höres pussar

2007-12-11 @ 14:35:33
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

wi snacka med johnny nu precis och det är en buggkurs på g. inte helt hundra än men det blir nog så :)
I gräfsnäs, du är väl på ? fan om du bangar nu alltså!

2007-12-14 @ 09:00:59
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

haha ja i andranamn heter hon det =) hahah coool.
Men ko mnär du vil har jag j usagt, jag lan alla dagar =) ring, bara ring :)
jag har fan alla mina julklappar kvar å vorwe bra om det kunde bli lite julklappsköping ;)
Och jag är påå som sköen på buggen ska jag säga. bara lite rädd att du ska banga nu... du hr j uen tendens att göra det!
ska bli så jäkla ball iaf :D :D wii bugg bugg bugg
vi höres pussar

2007-12-15 @ 00:29:48
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

nä fan jagbangar aldrig 0) johnny har lovat hålla mig uppdateradom hur när var åsås :) lugnt jag säger till :) pussar

2007-12-15 @ 12:46:49
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0