RÖTET!!



Mår rötet....
Bläää Varför?? Det e nig för att jag e pissans trött...

Simon har nog haft magknip hela dagen...Äter lite å hela tiden å e gnällig...
Liam kom hem från dagmamman MEGA trött å bara slogs å gapade...

*HAHAHAHA* Välkommen till vuxenvärlden :-)
Men igentligen älskar jag det...Å det e värt allt älskar mina barn...Men det e så segt att jag inte kan somn apå kvällarna...Annars kunde jag gått å lagt mig nu när båda barna sover men NEEE det går inte!!

Jaja...Idag har jag bara slappat när Liam var hos Dagmamman...
Min moster var här å fikade å överlämnade ett paket i efterskott till Liam...En radio styrd bil *LYCKAN E TOTAL*
Sedan kom Mikaela hit efter skolan så jag bakade Ischocklad med henne & Liam...Gott & Kul!!

Sedan somnade Liam efter en duch 18:30 helt utslagen ;-)

Nu har jag & Christer ätit lite Julmat *Smakprov* & tittar på Wallander...

Imorgon skall Jag till Arla & fika med en polers (Sandra) & sedan e det Julfest på dagis innan vi skall till Svärmor & lämna tillbaka bilen...

På Fredag ska vi till Gbg å köpa klart Julklapparna & KANSKE gå på Jul på Liseberg *Hoppas*

Hörs mer imorgon!
Nu ska jag däcka i soffan å sova hela natten *TROLIGTVIS INTE*
---------HAHAHAHAHA-------

Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

wiiii :D

Hahha läätt, jag diggar Janne stenhårt. så jag kan la shaka as litem e han också ,) hehe

Får ni hyrbil GRATIS?! :O oj ojoj sicken lyyx. kan jag också få det tror du? ^^ haha
weeii
men hör av dej imorrn så löser vi nått :) puss på deejj

2007-12-18 @ 21:35:21
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

men de kom ju aldrig =( så kunde inte ta någon bild. Men idag kanske :)
Hmm har nogingen på datan med per.. bara med jenny, men hon vet du ju hur hon ser ut haha

Åå fan vilken najs försäkring ^^ kan man inte få ha en sån även om man inteh ar någon bil?!HAHAHAHHAH
kanoners ju!

emn att inte ni köper en ny bil då? KAN JU VA RÄTT VÄRT!
man tjänar nog in det rätt snabbt om man har en jämtgåsönderbil !

Du kom aldrig i går :( buuhuu
men nästa vecka kan du komma precis när somhelst för då läär det inte va nått folk alls där. jag jobbar torsdag och fredag, du är HJÄRTLIG välkomen. vilken tid du vill =)

pussar

2007-12-20 @ 08:36:55
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

hahahha nää fan jag vill inte ha nån jädra hyrcykel.. höhö
äsch jag får väl nöja mej med mor och fars bil tills jag har råd med en egen :)

Jag jobbar Torsdag och Fredag nästa vecka. Då kan du komam när du vill :)
SOm sagt, då är det inte alls mycket folk.
annars har vi öppet onsagaen också men då är det bara frukost och Per jobbar. jag är leeedig. ska ju til lhotellet juldagen då så ;) Mohahahah

2007-12-20 @ 10:36:44
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0