Nu e det slut på Julefirandet!!

Julen är över...Både på gott & ont!!


Juldagen fiarde vi som vanligt hos Mor & Far ihop med syster & hennes famil + hennes svärfar & min Farfar...

Lutfisk & Potatis stod på menyn annara kan man inte fira Jul sa min FarFar (Hmmm..Håller inte med) Däremot kan man inte fira Jul utan Risalla Malta men det vill inte han ha...Haha Han e rolig han!!




Tomten kom idag med med MASSA Julklappar till alla....

Denna Tomten var bara 9:År men så bra iallafall..Barna kännde iallafall inte igen henne :-)




AnnanDagen var Christers syster & hennes Sambo här å åt mat & fikade lite!!

*Trevligt*

Igår var våran Hyresvärd här å bytte två (Utav) tre ytterdörrar hos oss....Blev sååå mkt bättre måste jag säga!!

TACKAR för detta! Till & med varmt i hallen nu :-)

Fattas bara att vi får en ny kran i badrummet så det finns varmvatten i duchen igen!!

Liam hade även två kompisar här (Izac & Ebba) på lekstund!

Sedan på eftermiddagen/Kvällen åkte vi ner till mina Päron i Alingsås (Christer jobbade) å där möttes vi av en helt galen Lillebror (Min största Patrik som e 20:År)

Han skall åka till Gran Caranria idag (Lördag) å hade lite resfeber igår när vi va där...Sprang omkring som en yr höna å leta efter en tröja han bara va tvungen att ha med sig...

När han lugnat ner sig så kom hans kompis "Borgchat" & klippte av honom allt håret *HAHA*!!



   

Idag har han rest å skickade ett sms 13:30 att dom var framme å att det gått bra å att det var 25grader varmt...J*kla grisarna!!

Idag har vi vart på kalas hod Mor & Far för Lille bror Robert fyllde 15:år Torsdags...Utav oss fick han en vägg klocka med HV71 Han blev galet lycklig :-)

GRATTIS lille bror!

Liam har en väldigt hosta idag...Har fått krupp medicin hoppas att det håller hela natten så både jag & han får sova en natt nu!!

Imorgon skall jag förbereda för nyår...Då skall vi ha kalas på dagen (För jag fyller år)...Sedan får vi väll se vad som händer...Vet iallafall vilka som är "´Vänner" & Vänner!


Uchaa Idag e jag sur & Trött :-)

Går väll över men jag tycker ändå att ni e dumma *Hihi*

Nu ska jag ta Liam å sova!!


 Liam tittar på Karlsson på taket!!  Min systerdotter Cecilia...Mode freak ;-)   Juldagen hos Mor & Far..:Alla kusinerna + Robert (Min Lillebror)  & På det andra kortet e det Cilla & Liam!! 

Puss på er mina vännnner!!


Kommentarer
Postat av: yster

fy fan va han ser ut *hahaha*

2007-12-30 @ 18:24:58
URL: http://www.smks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0