Nu e det JUL!!




Hallo där!!

Jag e lite dålig på Bloggandet just nu känner jag men så är det väll ibland...

Livet som två barns mor är i full gång å känner inte att det e så speciellt mkt mer å göra nu änn tidigare...
Förutom att jag e mer "PETNOGA" med hur hm mm ser ut :-)

Nu e det snart jul å idag har jag vart i Gbg å Julhandlat lite Julklappar & Reservdelar till bilen med Simon medans Liam var hos Eva....Han skall bara vara där två dagar till detta ÅRET...Hon skall ha semester till den 6 Januari nu!!
Var på Biltema & IKEA....
Vi mötte även min Pappa i Gbg en stund å pratade lite (Han jobbade där idag)
Och sedan åkte Jag & Simon till Kungälv för att lämna två sladdar till Andre (Kappelmästaren i Christer "gamla" band & en mkt god vänn till oss)


Har inte så mkt klappar kvar....
Ikväll var jag och handlade den mesta Julmaten så nu e det nästan oxå klart *GOTT*
Bara lite fin putts med Julmaten i helgen mm...

Längtar som en galning till JulAfton...

Jul ser ut så här:

Julafton firas med mina päron & små syskon hos Mor & Far...
Juldagen firas hos mina pärom igen å då kommer även min syster med Familj & min Farfar & äter Lutfisk mm....
Annan dagen firas antagligen med Svärmor (Brukar vara så, Mysigt)

Just det igår (Söndag) så gick min "svärfar" bort...
Tycker det e väldigt jobbigt då jag tyckte väldigt bra om honom & hade en bra relation...
Liam älskade honom å sprang alltid dit å kramade honom när vi skulle åka dit...
Han pratade alltid om honom hela vägen dit ner :-(
Vi sa till honom att han hade dött å inte fanns mer...Att han hade åkt till himmelen (Han frågade varför jag va ledsen) å då sa han till oss:

"Jag tar en stege, Hoppar till Himmelen....Jag letar efter **** & jag hittar honom"

Så gulligt!! Han e världsbäst min son!!

Nu ska jag sova iallafall..
Imorgon skall Jag, Liam & min kusin dotter Mikaela baka Pepparkakashus,Pepparkakor & Ischocklad...
Sedan på kvällen ska vi åka å köpa Julgran å klä den :-)

Bilder kommer imorgon!!

Puss Älskar er!
Ta hand om varandra för man vet aldrig när det är för sent!!

358697-27
Noomi (Liams fadder) & hennes tvilling Bror Simeon.....Min absolut allra bästa polers!!


358697-26
Liam sitter i sovrumsfönstret & spanar inn när Pappa kommer hem med en mega stor buss *Lyckan e total*


358697-25
Liam lagar Potatis & Fiskbullar....Så goo å söt när han har nappen då ;-)

358697-24
Liam på sin 3:Års dag...På morgonen när han öppnar sina paket!!
ÄLSKAR DIG LIAM!!

Kommentarer
Postat av: mocker

hej moster älskar er också men jag vill ju ha lite kort på bibs me :-)

2007-12-19 @ 11:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0